Latheefa's Muslimah Collections

Monday, August 13, 2012

Snow Almond

Just a quick n3. While blog-hopping to friends' kitchen I found this tempting cookies at Rahel's. I immediately printed out the recipe and promised myself to make it as one of the must to do cookies for this 'eid.

It tastes really good, crunchy inside and the layered chocolate with breadcrumbs coating really makes the cookie booms in your mouth. Try it and you will be your own judge.





I was inspired by Rahel and thanks to umifeeza who posted her n3 at my recipe for us all to share.


That's all for now.

ibundo





7 comments:

anymz said...

se dah buek thn lopeh mmg dah jatuh cinta dgn biskut ni kak..hehe

~~zana@pb~~ said...

Zana pun dah buat, sdp biskut ni...tapi acuan zana tu besar gedabak.

CT Delima said...

As'salam Ibundo

pasti semakin bersemangat nak beraya ni Bundo kalau dah terhidang biskut yang sedap2 semuanya. ct tak pernah buat lagi biskut snow almond. Insya'Allah kalau rajin balik dr kampung bolehlah buat. ni dah letih dah banyak jg buat tuk IBU mertua dan kakak di kampung. kat rumah ct sikit aje tinggalkan.

Kalau Ibundo sudi mehlah singgah teratak buruk ct raya nanti heheheh

Pokok Manggis Depan Rumah said...

terima kasih kongsi resipi kat sini akak.. boleh cuba ni.. :-)

Asmah Yusof said...

Salam Ibundo....
cantik menawan kukisnya.....xpernah buek lai.....kalau sompek nak gak buek..:))

FnF Simple Life said...

Salam Bundo... wah byk kuih raya... meriahnya raya Bundo kali ni kan. saya lum buat apa pun lagi... sedey lak tak lama lagi nak raya sob3x

ibundo said...

anim, sodap kan? krap krup..

zana,
gedabak pun gedabak lah. janji sodap hehe

ct delima,
meja ct di hari raya ni pasti meriah dengan segala macam biskut yang berwarna warni. Bundo punya ni simpel simpel je. janji ada.
Err.. rumah ct jauh ke.

PMDR,
sama2. Cubalah.

Asmah,
'sompek' tu kito yang nguruskan. Kalau kito kato sompek, ha.. sompeklah tu hehe

fnf,
salam. Tu lah.. pejam celik pejam celik dah nak habis ramadhan dah. Sayang rasanya nak ninggalkan bulan yang barakah ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...